♥ҳ̸Ҳ̸♥ دوســـــــتـــ دارمــ ♥ҳ̸Ҳ̸♥
دیـــگه میـــرم - تنهــایی - مــرگ

♥ҳ̸Ҳ̸♥ دیــگِهــ میــــرم ♥ҳ̸Ҳ̸♥












سلام عشقم خوبی؟؟؟

کجایی معلومه؟؟؟

الان دو هفته هست که نمیای دیدنم :(

تو که اینقدر بی معرفت نبودی!!!

بودی؟؟؟

عزیزم یادته بهت گفتم همیشه پیشت میمونم 

موندم ولی تو چی حتی اینجا هم به دیدنم نمیای

عزیزم دوستت داشتم 

تو حتی بهم دوستت دارم هم نگفتی

همیشه منتظر این کلمه بودم که بشنوم

اما ارزو به دل موندم

اخرین تماسمو یادته همون روز که رد داده بودی

بعدش اس داده بودی

رفتم بخونم ولی عزرایئل فرصت نداد

همین که سرم رو بردم تو گوشی

تصادف کردم . میبینی چقدر عزرایئل نامرده

عزیزم دوستت دارم

راستی دیدی برام عروسی گرفته بودن خانوادم

دیدی منم دوش گرفته بودن 

برام ماشین عروس درست کردن

فقط نفهمیدم چرا همه گریه میکردن!!!

عزیزم دوستت دارم بهم سربزن



نظرات شما عزیزان:

Mahsa
ساعت13:53---23 آذر 1393
واقعاااا زیباااااااااااا بوددد

وبت محشرررررررررررررررررههه
عالیییییییییییییی


khatere98
ساعت15:43---18 شهريور 1393
این روزا دنبال یکی میگردم که توی بهار که زنگ بزنم بدون هیچ دلیل

بگم: میای بریم زیر این رگبار و هوای خوش قدم بزنیم؟در جوابم فقط

بگه: نیم ساعت دیگه کجا باشم؟؟؟

توی تابستون که زنگ بزنم بدون هیچ دلیل بگم: میای بریم خیابون

تا هر جا شد قدم بزنیم؟در جوابم فقط بگه: ناهار

اونجایی که من میگم...

توی پاییز زنگ بزنم بدون هیچ دلیل بگم: میای صدای ناله ی برگای

پیاده رو هارو در بیاریم خش خش صدا بدن؟در جوابم فقط بگه:

دوربینتم بیار...

توی زمستون زنگ بزنم بدون هیچ دلیل بگم چنارای پارک ها منتظرن

با یه عالمه برف، بعد با تردید بپرسم: میای که؟در جوابم بدون مکث

بگه : یه جفت دستکش میارم فقط . یه لنگه من یه لنگه تو...سر

اینکه دستای گره شدمون توی جیب کی باشه بعدا تصمیم میگیریم.


shadi
ساعت19:12---1 شهريور 1393
سلام نی نی جونم کجایی تو دلم برات تنگ شده؟؟؟

shadi
ساعت22:11---26 مرداد 1393
واقعا که

shadi
ساعت21:17---26 مرداد 1393
"تـــو" تمام مني ...

من فقط در هواي "تـــو" نفس ميكشم ...

"تـــو" خود ِ نفس كشيدني ...

هر جا مينگرم جز "تـــو" نميبينم ...

"تـــو" همه ي دنيايِ مني ...

"تـــو" همه ديروز و حال و فردايِ مني


پاسخ: مرسی که ب وبم سر میزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 25 مرداد 1393برچسب:,ساعت 18:4 توسط ♥Ҳ̸ HADI Ҳ̸♥| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت